Niedrogi i skuteczny sposób na reklamę – pomysłowe gadżety z logo

Materiał zewnętrzny

Sprytny marketing dzięki stosunkowo niedużym nakładom finansowym może dać bardzo dobre wyniki. Szukając odpowiedniej formy reklamy dla swojej firmy zawsze musimy żonglować pomiędzy dużymi oczekiwaniami, a jednocześnie chęcią wydania jak najmniej z naszego budżetu. Skuteczna reklama to nie tylko taka, która faktycznie dotrze do potencjalnych klientów i zachęci ich do skorzystania z naszej oferty, ale także taka, która zrobi to w opłacalny dla nas sposób. Dzisiejszy marketing to w dużej mierze działania online, ale nie tylko!

Dobra jakość akcesoriów reklamowych to dobry przekaz

Jest pewien obszar klasycznego marketingu działający z dobrymi wynikami w wielu branżach, ekonomiczny i pozytywnie odbierany przez grupę docelową – pomysłowe gadżety z logo, które możesz zastosować w najróżniejszych sytuacjach w każdej firmie. Ich sekret tkwi w odpowiednim doborze produktów do charakteru naszej działalności, okazji oraz zainteresowań osób, które chcesz obdarować takim gadżetem. Udana strategia marketingowa powinna obejmować całość Twoich działań reklamowych, gadżety reklamowe powinny być zatem spójne z innymi formami reklamy, na które się decydujesz. Staraj się zachować spójną kolorystykę i szatę graficzną, jednolity przekaz oraz dające się łatwo z Tobą skojarzyć hasło reklamowe. Podstawowy wymóg to dobra jakość gadżetów marketingowych. Bubel, który zepsuje się po kilku dniach użytkowania będzie wyłącznie antyreklamą. Lepiej jest zatem przygotować mniejszą ilość takich gadżetów, jeśli na to pozwala Ci budżet, niż więcej, a tandetnych.

Komu można wręczyć gadżet reklamowy z Twoim logo?

Ogromną zaletą gadżetów marketingowych, które znajdziesz na Polagift.pl jest ich uniwersalność – z powodzeniem możesz je przygotować dla wszystkich osób w Twoim otoczeniu biznesowym przy okazji najróżniejszych wydarzeń. Małe i niedrogie gadżety z logo mogą pełnić rolę częstych dodatków do dużych zakupów dla naszych klientów lub być wręczane wszystkim uczestnikom na rozpoczęcie targów lub konferencji, w której bierzecie udział. Nieco większe gadżety z logo sprawdzą się jako część wyposażenia Twoich pracowników lub prezenty świąteczne. Tu ważne jest, by zachować spójność kolorystyki, co przełoży się na ujednolicenie wizerunku firmy jako całości. Pracownicy używający jednakowych firmowych kalendarzy, etui na tablety, kubków czy bidonów z nadrukiem są doskonałą reklamą oraz częścią budowania Twojej tożsamości jako firma i Waszego wizerunku w świecie biznesu.

Bidony z nadrukiem lub kubki z logo będą właściwym prezentem dla każdego

Szukając pomysłu na prezent świąteczny lub jubileuszowy, który moglibyśmy wręczyć zarówno pracownikom, jak i klientom czy kontrahentom, warto jest postawić na produkt uniwersalny. Dobrej jakości bidony z nadrukiem zostaną z uśmiechem przyjęte przez każdego, używamy ich z chęcią zarówno przy uprawianiu sportu, ale także na spacerach, piknikach czy w drodze do pracy. Bidony z nadrukiem znajdziesz na Polagift.pl w wielu różnych materiałach i pojemnościach, a także w wielu różnych kolorach, co pomoże Ci dopasować je do swoich planów i zgrać z firmowymi barwami. Ciekawie ozdobione i trwałe bidony z nadrukiem będą świetnym podarunkiem dla każdej osoby, z którą współpracujesz, subtelnie i elegancko reklamując Twoją działalność.

Poleć ten wpis innym
3 komentzrzy
Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Wiktoria

Jeśli chodzi o gadżety reklamowe, to według mnie najlepsze i najbardziej skuteczne są te, które są rzeczami codziennego użytku! Kiedyś na pewnych targach firmowych, które odbywały się latem, jedna firma wręczała swoim klientom czapki z daszkiem z własnym logotypem. Do dzisiaj taką czapkę posiadam i zdarza mi się ją nosić w te bardziej słoneczne dni. 🙂

Monika

Na pewno ten wpis przyda się niejednemu przedsiębiorcy. Co prawda ja już mam logo dla mojej firmy, jednak wciąż brakuje mi kilku niezbędnych rzeczy. Poszukuję m.in. dobrego producenta nadstawek paletowych.

Sylwia

Bardzo ciekawy wpis! Właśnie niedawno też się zastanawiałam nad tym czy warto zainwestować w skarpetki z logo mojej marki, aby w ten sposób zdobyć nowych klientów. Teraz wiem, że to dobry pomysł.